واکنش تند طرفداران به تاخیر در پخش ادامه فصل چهارم سریال ریک و مورتی

بالاخره پس از دو سال انتظار پخش فصل چهارم سریال پرطرفدار ریک و مورتی اواخر سال گذشته میلادی آغاز شد. فصل چهارم ریک و مورتی در ۵ اپیزود پخش شد با این حال هیجان پیرامون این سریال پس از تاخیر در پخش پنج اپیزود پایانی جای خود را با ناامیدی داد و به رغم گذشت چند ماه هنوز تاریخ دقیقی برای پخش اپیزودهای باقی مانده اعلام نشده است؛ همین تاخیر در پخش ادامه فصل چهارم سریال ریک و مورتی باعث خشم طرفداران شده است.

در سال ۲۰۱۹ جاستین رویلند و دن هارمون، تهیه‌کنندگان ریک و مورتی اعلام کردند که برای اینکه فصل چهار سریال زودتر پخش شود، قصد دارند تا آن را به دو نیم فصل ۵ اپیزودی تقسیم کنند. حال با پخش ۵ اپیزود نخست، صبر طرفداران برای تماشای اپیزود‌های باقی مانده لبریز شده است.

همین موضوع سبب شده است تا طرفداران با مراجعه به صفحه رسمی توییتر ریک و مورتی، اعتراضات خود در خصوص تاخیر در پخش تاخیر در پخش ادامه فصل چهارم این سریال را به گوش سازندگان برسانند.

از زمان پخش ۵ اپیزود ابتدایی، تیم سازنده ریک و مورتی در سکوت خبری به سر می‌برد و اطلاعات دقیقی از تاریخ پخش اپیزودهای باقی مانده منتشر نکرده‌ است. مطمئنا سازندگان با تمام تلاش در حال کار روی ۵ اپیزود پایانی هستند و با توجه به انتظارات بالای طرفداران، این تیم وظیفه سنگینی در ساخت اپیزودهای باقی مانده دارد.