ریک و مورتی : پارودی ماتریکس!!

به بهانه اکران ماتریکس , ریک و مورتی به دنیای ماتریکس پیوستند!

ریک و مورتی به بهانه اکران دیجیتالی The Matrix Resurrectionsبا دنیای The Matrix برخورد می‌کند. مجموعه ی محبوب Adult Swim که توسط جاستین رویلند و دن هارمون , تقلید کوتاه «بازگشت به آینده» ساخته شده است، بر روی دانشمند دیوانه ریک سانچز تمرکز دارد که او دوباره وارد زندگی دختر جدا شده خود بث می شود و نوه نوجوان عصبی خود مورتی را به همراه می آورد. ماجراهای بین‌بعدی، که باعث ناراحتی پدر مورتی، جری و خواهرش سامر شد.

ریک و مورتی که نزدیک به یک دهه جزو بهترین شو های بزرگسالان است ، به یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین نمایش‌های انیمیشن بزرگسالان هم برای شبکه و هم به طور کلی ژانر تبدیل شده است. منتقدان و مخاطبان به طور یکسان سریال را به دلیل اصالت، توسعه عمیق شخصیت ها و مضامین آن تحسین کرده اند، به طوری که سریال برنده دو جایزه Primetime Emmy برای برنامه انیمیشن برجسته برای فصل ۳ “Pickle Rick” و فصل ۴ “The Vat of Acid” شد. ریک و مورتی در حال حاضر پس از پایان فصل ۵ در وقفه است.

به افتخار انتشار Matrix Resurrections، حساب رسمی ریک و مورتی در توییتر قطعه جدیدی از اثر ارت تقلیدی را برای دنباله اکشن علمی تخیلی به اشتراک گذاشت. این تصویر ریک را به جای نئو کیانو ریوز می بیند که با نسخه های متعدد جری که پس از مامور اسمیت طراحی شده بود مبارزه می کند: