با دشمن جدید ریک و مورتی در فصل پنج آشنا شوید!

سریال جذاب ریک و مورتی که طرفداران زیادی دارد وارد فصل پنجم خود شده و خبرهای زیادی از فصل ۵ انیمیشن ریک و مورتی منتشر شده است. در این فصل شاهد چه چیزهایی خواهیم بود و چه شخصیت‌هایی وارد داستان می‌شوند؟

فصل ۵ انیمیشن ریک و مورتی به زمان انتشارش نزدیک است و اخیرا بازار شایعات در خصوص این سریال بسیار داغ داغ است. در پنل کامیک کان سن دیگو که همین چند روز پیش برگزار شد، دن هارمون از عوامل سازنده این سریال در مصاحبه‌ای و با انتشار یک ویدیو، اطلاعات جدیدی در اختیار دوستداران این سریال جذاب قرار داد. این کلیب در ادامه یک قسمت تمام نشده در این سریال است؛ جایی که ریک و مورتی با عبور از ابعاد به درون یک اقیانوس سقوط می‌کنند. در آنجا با شخصی رو به رو می‌شوند که ریک اصلا دوست ندارد به او برخورد کنن

شخصیت جدید فصل ۵ انیمیشن ریک و مورتی کیست؟

شخصیت جدید این فصل کسی نیست جز آقای نیمبوس (Mr. Nimbus). کسی که بر روی سطح یک صدف از داخل اقیانوس سر بر می‌آورد؛ انگار ادالت سوئیم یک کپی بامزه از داستان تولد ونوس را ارائه داده است. طبق صحبت‌های ریک، آقای نیمبوس برای همه افراد، هیولاها و دیگر کاراکترهای این سریال یک ناراحتی بزرگ خواهد بود؛ زیرا همگی او را به عنوان یک دانشمند دیوانه می‌شناسند. به نظر می‌رسد حضور آقای نیمبوس که ارباب حوصله سربر اقیانوس‌هاست، بسیار سرگرم کننده خواهد بود. بخش پر رنگ این کلیپ تصمیم مورتی درباره تماس گرفتن با جسیکا است؛ کسی که مورتی مدت‌هاست به وی علاقه دارد. آن دو گفتگوی بامزه و امیدوارکننده‌ای دارند و حامل این پیام است که اگر این جوان بخت برگشته از مخمصه‌ای که در آن گرفتار است جان سالم به در ببرد، می‌تواند به آینده‌اش با جسیکا امیدوار باشد.

این دشمن جدید ریک علاوه بر جذاب کردن داستان و تکاپوی ریک برای نجات خود، با ماجراهای بامزه مورتی نیز همراه است. به نظر می‌رسد که آقای نیمبوس با ورود به فصل ۵ انیمیشن ریک و مورتی بتواند رنگ و بوی جدیدی به این سریال بدهد و تماشاگران و منتقدان را همچنان راضی نگه دارد. با اطلاع از این موضوع که در این فصل هنوز شاهد حضور دو شخصیت اصلی هستیم، احتمالا سازندگان آن برای ادامه سریال برنامه‌هایی دارند و باید منتظر فصل‌های بعدی ریک و مورتی نیز باشیم.